Οι premium μάρκες κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην αγορά αυτοκινήτου

Οι premium μάρκες κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην αγορά αυτοκινήτου

image_pdfimage_print

Οι premium προτάσεις της κατηγορίας των μεσαίων οικογενειακών πήραν το 2016 το μεγαλύτερο κομμάτι της εμπορικής πίτας της κατηγορίας.

Οι πωλήσεις των πολυτελών μεσαίων οικογενειακών στην Ευρώπη οδεύουν προς την κορυφή της κατηγορίας, μιας και μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού έχει στραφεί στα premium μοντέλα, αντί των πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Σύμφωνα με την JATO Dynamics, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις των premium μεσαίων οικογενειακών αυξήθηκαν κατά 8% (652.000 πωλήσεις) έως και το Νοέμβριο, την στιγμή που οι πωλήσεις των mainstream μοντέλων της κατηγορίας για το αντίστοιχο διάστημα, αυξήθηκαν μόλις 1% (582.000 πωλήσεις).

Η τάση αυτή αναμένεται να παρουσιάσει το ίδιο πρόσωπο και τον Δεκέμβριο, χαρίζοντας στα πολυτελή μεσαία οικογενειακά το μεγαλύτερο εμπορικό μερίδιο της μεσαίας κατηγορίας.

Σε δηλώσεις του αναλυτή της JATO Dynamics, Felipe Munoz, αναφέρετε ότι: Oι «φιλόδοξοι» αγοραστές που αναζητούν upmarket μοντέλα, ωθούν τις πωλήσεις των premium μεσαίων οικογενειακών σε μεγαλύτερη αύξηση, απ’ ότι με τις αντίστοιχες των πιο mainstream προτάσεων. Επιπλέον, οι πωλήσεις των παραδοσιακών προτάσεων της κατηγορίας, όπως το Ford Mondeo και το VW Passat, έχουν πληγεί τα τελευταία χρόνια πάρα πολύ από τα crossover και SUV της αγοράς.

Ακόμα, οι premium Γερμανοί κατασκευαστές έχουν επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων τους, και πέρα από τα παραδοσιακά σεντάν και στέισον βάγκον, και βλέπουμε μοντέλα όπως η BMW 3 GT4 Gran CoupeAudi A5 Sportback κ.α.. Για την BMW μάλιστα, η μετονομασία των κουπέ και κάμπριο σε Σειρά 4, αποδείχθηκε επιτυχής.

Τέλος, μερικοί premium κατασκευαστές πωλούν αρκετά φθηνότερα τις βασικές εκδόσεις των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα οι φρέσκιες Jaguar XE και Alfa Romeo Giulia να παρουσιάζουν και αυτές αυξημένη ζήτηση.

«Υπάρχουν όλο και λιγότεροι λόγοι για να αγοράσει κάποιος ένα παραδοσιακό σεντάν ή ένα στέισον βάγκον» ανέφερε ο κ. Munoz.

Στο πίνακα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε ότι έξι από τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα της κατηγορίας μέχρι το Νοέμβριο, είναι premium κατασκευές.

Μοντέλο Συνολικές πωλήσεις (ποσοστό σε σχέση με 2015)
VW Passat 189.091 (-8%)
Mercedes-Benz C-Class 162.546 (+1%)
Audi A4 152.029 (+30%)
BMW Series 3 132.495 (+1)
Skoda Superb 79.533 (+79%)
Opel Insignia 68.495 (-17%)
Ford Mondeo 66.979 (-9%)
BMW Series 4 63.686 (-6%)
Volvo S60/V60 47.429 (-1%)
Audi A5 40.913 (-3%)

 

Shares

Γίνε μέλος μας

Ακολούθησε μας κάθε στιγμή από

,

Copyright © 2012 - 2014, iNikos.gr
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του iNikos.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.
Διαφημιστείτε | Επικοινωνία

Αδέσμευτη. Ανεξάρτητη. Αξιόπιστη ενημέρωση. WWW.INIKOS.GR -Η πρώτη καθημερινή κίνηση- ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ,ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ!

Online έκδοση inikos.gr Ρεπορτάζ, Ελλάδα, Οικονομία, Κόσμος, Sports, Τεχνολογία, Videos, ΤV, Στήλες, Επικοινωνία, Blog.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close